Managementul calității

Laboratoarele synlab SRL, parte a grupului pan-european synlab Holding GmbH, este furnizor de analize medicale de laborator activ în România înca din 2005, prezent în București, Iași, Cluj-Napoca și Brașov prin trei laboratoare centrale și mai multe centre de recoltare, având parteneri în clinici și laboratoare din toata România.

Grupul synlab Holding GmbH, extins în 26 de țări din Europa, Orientul Mijlociu și Africa, este în prezent cel mai mare furnizor european de servicii de diagnostic de laborator, oferind analize pentru medicina umana, veterinară și de mediu, și studiile clinice, consumabile medicale, servicii de consultanță, centre de donare de plasma.

Toate laboratoarele din grupul synlab sunt acreditate conform ISO 15189:2013 și oferă o gamă extrem de variată de parametri de laborator (peste 5000), din care efectuează zilnic peste 1 milion de teste în domeniile: hematologie, hemostază, biochimie, imunologie, imunohistochimie, anatomie patologica, boli metabolice, hormoni, markeri virali, markeri tumorali și autoimuni, alergii, microbiologie, oncologie moleculară, genetică.

Metodele de lucru sunt validate internațional, iar laboratoarele din România sunt dotate tehnic cu aparate extrem de performante.

Laboratorul synlab Iași functionează în regim de garda 24/7, iar laboratoarele din București și Cluj functionează de luni până sâmbătă.

Probele biologice recoltate în afara laboratoarelor sunt transportate de la centrele de recoltare proprii sau din clinici și spitale printr-o divizie de curierat intern, precum și prin servicii de curierat furnizate de companii specializate, în condiții de timp și temperatură atent monitorizate. Astfel, medicii și pacientii pot primi rezultatele analizelor uzuale în minimum o ora de la intrarea probelor în laborator, maximum 24 de ore.

Personalul medical din Laboratoarele synlab este format dintr-un numar mare de specialiști, medici, biologi, biochimisti, chimisti si asistente medicale cu o vasta experiență, care oferă consultanță în domeniu, atât medicilor, cât și pacienților. Departamentul de suport pentru clienți oferă informatii rapid tuturor celor interesați. Toate procesele de lucru functionează după proceduri interne acreditate, care se referă la metodele de lucru în condiții obișnuite și de forță majoră, la metode de îmbunatățire și la acțiuni preventive pentru situații speciale.

Respectăm cu strictețe dispozițiile cuprinse în schemele de proceduri, precum și prevederile legilor, regulamentelor, ghidurilor, standardelor si instrucțiunilor emise de autoritățile competente, prevederile referitoare la procedurile de inregistrare/raportare a datelor, monitorizarea, auditului și inspecției.

Sistemele noastre electronice și aparatura de specialitate sunt periodic revizuite și prezintă o performanță consecventă. Acreditările specifice activitatii noastre de laborator sunt complete și la zi.

Vă stăm cu plăcere la dispoziție pentru informații suplimentare.