Despre Noi
Registrator medical
Oraș: București
Departament: Recepție probe
Nivel Carieră: Experiență
Tipul postului: Full Time
Asistent medical
Oraș: București/ Otopeni/ Cluj/ Iași
Departament: Recepție
Nivel Carieră: Experiență
Tipul postului: Full Time
Biolog/ Biochimist/ Chimist
Oraș: Iași/ Cluj
Departament: Biochimie/ Imunologie
Nivel Carieră: Experiență
Tipul postului: Full Time
Trimiteți cererea online:
Sau ne puteți trimite un CV la resurse.umane@synlab.com
Pentru a vă abona la newsletter, vă rugăm să completați formularul de mai jos. Prin abonarea la newsletter veți putea fi mereu la curent cu ofertele promoționale din centrele de recoltare, noutăți (ex. deschidere de noi centre de recoltare în orașul d-voastră., introducere de teste noi etc.), dar și informări despre fondurile asigurate de casele de sănătate.
*LABORATOARELE SYNLAB SRL, cu sediul social în București Sectorul 5, B-dul Tudor Vladimirescu, nr. 45, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/10027/2005, având CUI 17656582 („Synlab”), derulează periodic campanii promoționale și ne dorim să fii informat legat de acestea. În scop de marketing direct, SYNLAB poate prelucra următoarele tipuri de date personale: nume și prenume, adresă de email, număr de telefon, inclusiv prin mijloace automate, sau prin creare de profiluri.
Declar că mi-au fost aduse la cunoștință drepturile mele: dreptul de a îmi retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia; dreptul de acces la date; dreptul la rectificarea datelor; dreptul la ștergerea datelor; dreptul la restricționarea prelucrării; dreptul de opoziție si dreptul la portabilitatea datelor.
Aceste drepturi pot fi exercitate fie printr-o solicitare trimisă către SYNLAB prin poștă la adresa - București Sectorul 5, B-dul Tudor Vladimirescu, nr. 45, fie printr-o solicitare transmisă la adresa de e-mail dpo.RO@synlab.com.
Totodată, mi-a fost adus la cunoștință dreptul de a mă adresa cu o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal – adresa: București, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336 – în cazul în care consider că prelucrarea s-a făcut cu nerespectarea legislației în vigoare.
Notificare de protecție a datelor în ceea ce privește RECRUTAREA
1. INTRODUCERE
1.1 LABORATOARELE SYNLAB SRL, cu sediul social în București Sectorul 5, B-dul Tudor Vladimirescu, nr. 45, parter, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/10027/2005, având CUI 17656582 și societățile asociate acesteia SYNLAB se angajează să protejeze confidențialitatea oricărei persoane care aplică pentru o poziție în cadrul SYNLAB (Candidați).
1.2 Prezentăm mai jos informații referitoare la colectarea, analiza, divulgarea și alte utilizări ale informațiilor personale ale Candidaților de către SYNLAB. În cazul în care acceptați angajarea la SYNLAB sau sunteți altfel angajat de SYNLAB, bineînțeles, vom aduna mai multe informații despre dumneavoastră și vom efectua alte utilizări ale informațiilor dumneavoastră - acest lucru vă va fi explicat ca parte a procesului de acomodare.
2. INFORMAȚIILE PE CARE LE COLECTĂM DESPRE CANDIDAȚI
2.1 SYNLAB colectează informații despre Candidați în cursul procesului de recrutare. Unele dintre aceste informații sunt colectate direct de la dumneavoastră (de exemplu, în formularele pe care vi se solicită să le completați sau în interviuri sau prin completarea testelor). Alte informații sunt generate automat atunci când utilizați sau interactionați în alt mod cu sistemele SYNLAB (de exemplu, atunci când vă conectați la site-ul nostru web); sau sunt furnizate de către terți (de exemplu, agenții de recrutare, persoane de contact pentru referințe și instituții de învățământ).
2.2 Informațiile pe care le colectăm despre Candidați includ:
2.2.1 informații de bază despre dumnevoastră, cum ar fi numele, datele de contact, sexul și informațiile furnizate pentru a vă verifica identitatea;
2.2.2 informații referitoare la locul de munca și istoricul educațional, orice funcție sau funcții pentru care aplicați sau care sunt luate în considerare și interesele dumneavoastră personale, aptitudinile, aspirațiile și planurile de carieră;
2.2.3 alte informații despre dumneavoastră pe care le furnizați într-un CV sau într-un document similar; și
2.3 Cum folosim informațiile Candidatului
2.3.1 Folosim informațiile Candidatului pentru a gestiona procesul de recrutare și pentru a va evalua în vederea angajării sau a altor angajamente, pentru a monitoriza și îmbunătăți procesele noastre de recrutare și în scopuri conexe, inclusiv monitorizarea egalității de șanse, respectarea legii și a reglementărilor în vigoare și a scopurilor legate de pretențiile legale înaintate de noi sau ridicate împotriva noastră.
2.3.2 Suntem îndreptățiți să folosim, să divulgam și să prelucrăm în alt mod informațiile oferite de Candidați (și foștii candidați) așa cum sunt descrise în prezenta notificare, deoarece trebuie să facem acest lucru în scopurile stabilite la punctul 2.4.1.
2.3.3 Nu ne bazăm pe consimțământul Candidaților pentru a colecta, utiliza sau prelucra în alt mod informațiile lor personale decât în situații excepționale în care prelucrarea noastră este cu adevarat opțională - în aceste circumstanțe, vă vom solicita acordul de la caz la caz.
2.4 Divulgarea informațiilor Candidatului
2.4.1 SYNLAB poate divulga informațiile Candidatului, în cazul în care este necesar în mod rezonabil conform diferitelor scopuri stabilite la punctul 2.4.1, către
(a) agențiile de recrutare care colaborează cu noi în legătură cu potențiala dumneavoastră recrutare; (BestJobs, MediJobs)
(b) altor furnizori de servicii care prelucrează informațiile despre Candidați în numele nostru în procesul de susținere a activității și operațiunilor noastre;
(c) altor membri ai grupului SYNLAB;
(d) terților cărora SYNLAB este obligat să le divulge informații conform legii sau cerințelor de reglementare (inclusiv terților cu care suntem în litigiu); și
(e) autorităților de reglementare și organelor de urmărire penală competente.
2.4.2 În cazul în care ne furnizați numele unor potențiale persoane de contact pentru referințe, am putea divulga faptul ca ați aplicat pentru angajare la noi, atunci când le cerem referințe despre dumneavoastră.
2.5 Transferuri internaționale de date și protecțiile aferente
Divulgarea informațiilor Candidatului descrisă la punctul 2.5 poate implică transferuri internaționale, inclusiv transferuri către țări din afara Spațiului Economic European (SEE), care nu dispun de legi de protecție a datelor la fel de stricte ca cele din SEE. În aceste cazuri, în situația în care transferăm informațiile candidaților altor membri ai grupului SYNALB sau furnizorilor de servicii terți care acționează în numele nostru, încheiem acorduri și implementăm mecanisme pentru a vă proteja informațiile (inclusiv, dacă este cazul, acorduri într-o forma aprobată în acest scop de către Comisia Europeană).
2.6 Retenția și ștergerea informațiilor Candidatului
2.6.1 În general, vom reține informațiile despre dumneavoastră pe tot parcursul procesului de recrutare. Unele informații vor fi păstrate după încheierea procesului de recrutare, fie pentru că sunteți angajat sau colaborați în alt mod cu noi, fie dacă aplicația dumneavoastră este retrasă sau fără succes, deoarece vă păstram informațiile în cazul în care aplicați din nou să lucrați pentru noi sau în cazul unui litigiu ce survine între noi în ceea ce privește recrutarea. Vom șterge de obicei aceste informații (cel mai târziu) 1 an de la încheierea procesului de recrutare, deși poate fi necesar să le păstrăm mai mult timp dacă aplicați din nou sau când apare un astfel de litigiu.
2.6.2 Ca principiu general, nu păstrăm informațiile Candidatului (cu excepția formularului anonim/statistic) mai mult de 1 an, având în vedere scopurile pentru care sunt deținute.
2.7 Drepturi și întrebări privind protecția datelor
2.7.1 În limita unor excepții, Candidații au dreptul legal de a primi copii ale informațiilor personale pe care le deținem despre ei și de a solicita corectarea informațiilor inexacte.
2.7.2 În anumite circumstanțe, puteți, de asemenea, solicită să ștergem (sau să nu mai utilizam în mod activ) informațiile dumneavoastră personale.
2.7.3 În cazul în care doriți să exercitați oricare dintre aceste drepturi și doriți să vedeți copii ale oricăror acorduri la care se face referire în paragraful 2.5 sau în cazul în care aveți alte întrebări cu privire la politicile noastre de prelucrare a informațiilor Candidaților sau la politicile conexe, vă rugăm să ne contactați la
2.7.4 De asemenea, aveți dreptul, în orice moment, de a depune o plângere cu privire la prelucrarea informațiilor dumneavoastră personale la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter personal, cu sediul în București, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, tel. 031 805 9211.
2.8 Revizuirea documentului
2.8.1 Această notificare a fost actualizată ultima dată la 23 aprilie 2021 și va fi revizuită anual.
Pentru că sănătatea ta este importantă, îți oferim cardul de fidelitate SYNLAB pentru a te bucura de reduceri la analize în oricare centru de recoltare de pe teritoriul țării!
Cine poate beneficia de cardul de fidelitate SYNLAB?
Cardul de fidelitate SYNLAB este disponibil GRATUIT oricărui pacient SYNLAB, la cerere, la momentul efectuării de analize medicale, în cadrul centrelor de recoltare SYNLAB.
Acesta poate fi obținut în orice centru de recoltare SYNLAB din România participant în cadrul Programului de Fidelitate.
Programul de Fidelitate SYNLAB se adresează persoanelor fizice în vârstă de cel puțin 18 ani care vor avea calitatea de pacienți SYNLAB prin achiziționarea de servicii aflate în portofoliul SYNLAB, în oricare din centrele de recoltare participante în cadrul Programului de Fidelitate.
Cardurile de fidelitate sunt valabile în toate centrele de recoltare SYNLAB cu excepția centrului situat în Splaiul Unirii 313 A, Sector 3, București.
Ce beneficii aduce cardul de fidelitate SYNLAB?
Beneficiezi de REDUCERI la analizele medicale cuprinse în oferta SYNLAB, cu excepția celor din departamentele de Genetică și Oncologie Moleculară și a pachetelor promoționale.
Reducerile nu se cumulează cu alte oferte aflate în desfășurare.
Ce se întâmplă dacă se pierde sau se deteriorează cardul de fidelitate?
În cazul în care participantul pierde sau deteriorează Cardul de Fidelitate SYNLAB, calitatea sa de Participant în cadrul Programului este determinată în baza actului de identitate și a verificărilor efectuate în sistemul informatic SYNLAB, nefiind necesară emiterea unui nou card în locul celui pierdut/furat/deteriorat.
Citește aici Regulamentul complet și Oficial al Programului de Fidelitate SYNLAB:
Regulamentul Oficial al Cardului de Fidelitate SYNLAB valabil incepand cu data de 01 Septembrie 2023:
Regulamentul Oficial al Cardului de Fidelitate SYNLAB - actualizat - 1 septembrie 2023
Protecția consumatorilor-ANPC
Ordinul nr. 449/2022 privind unele măsuri de informare a consumatorilor cu privire la soluţionarea alternativă a litigiilor
Ai o problemă cu un comerciant? Adresează-te întâi acestuia!
În cazul în care nemulțumirea nu este rezolvată de comerciant și consideri că ți-au fost încălcate drepturile, te poți adresa:
Politica de Confidențialitate și cookies
Politica de Confidențialitate și cookies
Codul de Conduită al furnizorilor
”Codul de conduită al furnizorului” și ”Politica de semnalare pentru terți” se referă la lanțul de aprovizionare responsabil.
Codul de conduita al furnizorilor
Politica de semnalare pentru terți
Această politică de semnalare pentru terți are scopul de a încuraja și permite partenerilor de afaceri și angajaților acestora, precum și altor terți, să raporteze încălcările stabilite sau suspectate ale Legii germane privind diligența necesară în lanțul de aprovizionare (Lieferkettensorgfaltspflichtengesetz) și încălcările Codului de conduită al furnizorilor SYNLAB.
Notă de informare a utilizatorilor
SYNLAB și confidențialitatea datelor
Noi LABORATOARELE SYNLAB SRL, cu sediul social în București Sectorul 5, B-dul Tudor Vladimirescu, nr. 45, etajele 4 și 5, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/10027/2005, având CUI RO17656582 (”Laboratoarele SYNLAB”) se angajează să vă protejeze și să vă respecte confidențialitatea.
Această notă de informare stabilește temeiurile în baza cărora vom prelucra orice informații personale colectate despre dumneavoastră în calitate de vizitatori ai site-ului nostru web sau ai sediului nostru sau ca persoane de contact la unul dintre clienții, furnizorii sau alți parteneri de afaceri ai noștri. Prin urmare, vă rugăm să parcurgeți cu atenție această notă de informare.
1. INFORMAȚII PE CARE LE COLECTĂM DESPRE DUMNEAVOASTRĂ
Putem colecta și prelucra următoarele informații despre dumneavoastră:
1.1 Informații pe care ni le oferiți: Acestea sunt informațiile pe care ni le oferiți prin:
1.1.1 completarea formularelor pe site-ul nostru web (sau alte formulare pe care vi le solicităm să le completați), (ii)
1.1.2 oferirea unei cărți de vizită (sau o formă similară); sau
1.1.3 corespondarea cu noi prin telefon, poștă, e-mail sau în alt mod.
Aceasta poate include, de exemplu, numele, adresa poștală, adresa de e-mail și numărul de telefon; informații despre relația dumneavoastră de afaceri cu SYNLAB; și informații despre funcția, experiența și interesele dumneavoastră profesionale.
1.2 Informațiile pe care site-ul nostru web și alte sisteme le colectează despre dumneavoastră:
1.2.1 În cazul în care vizitați site-ul nostru web, acesta va colecta automat câteva informații despre dumneavoastră și despre vizita dumneavoastră, inclusiv adresa IP (protocol internet) utilizată pentru a vă conecta dispozitivul la internet și alte informații, cum ar fi tipul și versiunea browser-ului dumneavoastră și paginile de pe site-ul nostru web pe care le vizitați.
1.2.2 Site-ul nostru web poate, de asemenea, să descarce "cookie-uri" pe dispozitivul dumneavoastră – acest aspect este descris in politica noastră privind cookie-urile. În cazul în care vă trimiteți reciproc e-mailuri, aveți convorbiri telefonice sau alte comunicări electronice cu angajații noștri și cu alți membri ai personalului nostru, sistemele noastre de tehnologie a informației vor înregistra detalii ale conversațiilor respective, inclusiv conținutul lor în unele cazuri.
1.2.3 Unele dintre sediile noastre sunt dotate cu sisteme de supraveghere video cu circuit închis care vă pot înregistra în cazul în care vizitați locația noastră, din motive de securitate și siguranță.
1.3 Alte informații: De asemenea, putem colecta unele informații din alte surse. De exemplu:
1.3.1 În cazul în care avem o relație comercială cu organizația pe care o reprezentați, colegii dumneavoastră sau alte persoane de contact ne pot furniza informații despre dumneavoastră, cum ar fi, date de contact sau detalii despre rolul pe care îl aveți în cadrul relației respective.
1.3.2 Câteodată colectăm informații de la furnizorii de date terți sau din sursele disponibile publicului în legătură cu combaterea spălării banilor, verificarea trecutului și în alte scopuri similare, pentru a ne proteja activitatea și pentru a ne respecta obligațiile legale și de reglementare.
2. CUM UTILIZĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ
2.1 Putem utiliza informațiile dumneavoastră în următoarele scopuri:
2.1.1 pentru funcționarea, administrarea și îmbunătățirea site-ului nostru web și a sediilor noastre și a altor aspecte referitoare la modul în care ne desfășurăm operațiunile;
2.1.2 pentru a respecta obligațiile legale și de reglementare și pentru a ridica și pentru a ne apăra de pretenții legale;
2.1.3 în legătură cu acordurile noastre de finanțare și bancare
2.1.4 pentru a opera, gestiona, dezvolta și pentru a ne promova afacerea și, în special, relația noastră cu organizația pe care o reprezentați (dacă există), precum și tranzacțiile conexe - de exemplu, în scopuri de marketing; și
2.1.5 pentru a ne proteja activitatea împotriva fraudei, spălării banilor, divulgării secretului profesional, atacurilor cibernetice, furtului de materiale aflate în proprietatea noastră și a altor infracțiuni financiare sau comerciale.
2.2 Periodic există posibilitatea să analizăm informațiile despre dumneavoastră deținute în sistemele noastre - inclusiv conținutul, precum și alte informații legate de e-mailul dumneavoastră și de alte forme de comunicare cu noi - în scopul respectării și protejării activității, așa cum este descris mai sus.
2.3 Acestea pot include analize în scopul divulgării informațiilor relevante în materie de litigii și/sau analize ale înregistrărilor relevante în materie de investigații de conformitate sau penale, interne sau externe.
2.4 În măsura permisă de legea aplicabilă, aceste analize se vor desfășura într-un mod rezonabil și proporțional și vor fi aprobate la nivelul corespunzător de conducere. În cele din urmă, poate avea loc divulgarea informațiilor dumneavoastră agențiilor guvernamentale și părților adverse din litigii, după cum este descris mai jos.
2.5 De asemenea, e-mailurile și alte comunicări pot fi accesate, ocazional, de alte persoane decât membrii personalului, în cazul în care aceștia sunt înlocuiți în scopuri cotidiene privind managementul activității (de exemplu, atunci când un membru al personalului nu se află la birou sau a părăsit SYNLAB).
2.6 Vom prelucra informațiile dumneavoastră personale numai dacă este necesar în conformitate cu scopurile descrise mai sus și numai atunci când am ajuns la concluzia că prelucrarea nu vă prejudiciază personal și nu vă afectează confidențialitatea într-un mod care ar depăși interesul nostru legitim în urmărirea acestor scopuri.
2.7 De asemenea, în circumstanțe excepționale, ne poate fi impusă prin lege divulgarea sau prelucrarea în alt mod a informațiilor dumneavoastră personale. În cazul în care vă solicităm să ne furnizați informații despre dumneavoastră, vă vom comunica dacă furnizarea informațiilor solicitate este necesară pentru respectarea unei obligații legale sau dacă este pur voluntară, caz în care nu vor exista implicații dacă refuzați să ne furnizați informațiile. În caz contrar, informațiile vor fi solicitate conform scopurilor noastre comerciale sau pentru asigurarea conformității (așa cum este descris mai sus).
2.8 În cazul în care aveți incertitudini cu privire la informațiile pe care SYNLAB vi le solicită, vă rugăm să contactați reprezentantul SYNLAB și să solicitați detalii în acest sens, sau (Contactați-ne) (a se vedea mai jos), cu întrebarea dumneavoastră.
3. DIVULGAREA ȘI TRANSFERUL INTERNAȚIONAL AL INFORMAȚIILOR DUMNEAVOASTRĂ
3.1 Putem divulga informații personale despre dumneavoastră în cazul în care v-ați exprimat consimțământul sau dacă este în mod rezonabil necesar pentru diferitele scopuri menționate mai sus:
3.1.1 celorlalți membri ai grupului de societăți SYNLAB;
3.1.2 colegilor din cadrul organizației pe care o reprezentați;
3.1.3 furnizorilor de servicii care administrează site-ul nostru web sau alte sisteme de tehnologie a informației sau care dețin sau prelucrează în alt mod informațiile dumneavoastră în numele nostru (inclusiv medici și alți profesioniști în domeniul sănătății), în condiții stricte de confidențialitate și securitate;
3.1.4 unei persoane care preia afacerea și activele noastre sau părți relevante ale acestora; sau
3.1.5 în circumstanțe excepționale:
• agențiilor competente de reglementare, agențiilor competente de urmărire penală și altor agenții guvernamentale sau părți adverse în ceea ce privește litigiile, în orice țară sau pe teritoriu; sau
• acolo unde suntem obligați prin lege să divulgăm.
3.2 Cazurile de divulgare menționate la paragraful 3.1 de mai sus pot implica transferul informațiilor dumneavoastră personale în străinătate. În cazul în care relaționați cu noi în Spațiul Economic European (sau în Marea Britanie, după ce va părăsi Spațiul Economic European), trebuie să știți că acest lucru poate include transferuri către țări din afara Spațiului Economic European/Marea Britanie, care nu dispun de legi similare în vigoare în ceea ce privește gradul de protecție al confidențialității datelor. În această situație, în cazul în care transferăm date cu caracter personal altor membri ai Grupului SYNLAB sau furnizorilor noștri de servicii, ne vom asigura că înțelegerile noastre cu aceștia sunt guvernate de acorduri sau mecanisme de transfer de date, concepute pentru a asigura protejarea informațiilor dumneavoastră personale (inclusiv, după caz, în cadrul unui acord referitor la condițiile aprobate în acest scop de Comisia Europeană).
3.3 În cazul în care doriți să știți dacă astfel de acorduri menționate la paragraful 3.2 sunt în vigoare sau dacă doriți să obțineți o copie a acestora,
4. RETENȚIA ȘI ȘTERGEREA INFORMAȚIILOR DUMNEAVOASTRĂ
4.1 Vom păstra informațiile dumneavoastră personale corecte și actualizate. Vom șterge informațiile pe care le deținem despre dumneavoastră atunci când nu mai avem nevoie de ele.
4.2 Vom păstra informațiile dumneavoastră nu mai mult de ani [după cea mai recentă comunicare cu dumneavoastră], după care vor fi șterse sau anonimizate [luați în considerare Politica de retenție a datelor]. Pentru mai multe informații (Contactați-ne).
4.3 Rețineți faptul că există posibilitatea să păstrăm unele informații limitate despre dumneavoastră chiar și atunci când știm că ați părăsit organizația pe care o reprezentați, astfel încât să putem menține o relație continuă cu dumneavoastră în cazul în care și în momentul în care ne aflăm în contact din nou și reprezentați o altă organizație.
5. DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ
5.1 Aveți drept de acces la informațiile personale pe care le deținem despre dumneavoastră și la unele informații conexe, în conformitate cu legea privind protecția datelor. De asemenea, aveți dreptul de a solicita rectificarea sau ștergerea informațiilor dumneavoastră personale. În cazul în care prelucrarea se bazează pe consimțământul dumneavoastră, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimţământului înainte de retragerea acestuia.
5.2 Aveți dreptul de a vă opune în orice moment utilizării de către noi a informațiilor dumneavoastră personale în scopuri de marketing direct și, totodată, aveți dreptul de a vă opune prelucrării, în ceea ce privește unele sau toate informațiile dumneavoastră personale (și să solicitați să fie șterse).
5.3 În anumite circumstanțe, aveți dreptul la "portabilitatea datelor" și ne puteți solicita să transferăm datele personale către dumneavoastră sau către un nou furnizor de servicii. În același timp aveți dreptul la restricționarea prelucrării informațiilor dumneavoastră personale.
5.4 În cazul în care doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile menționate mai sus, vă rugăm
5.5 De asemenea, puteți depune o plângere privind prelucrarea informațiilor dumneavoastră personale la organismul care reglementează protecția datelor în țara dumneavoastră (detalii sunt disponibile aici: ec.europa.eu/justice/data-protection/article-29/structure/data-protection-authorities/index_en.htm).
6. CONTACTAȚI-NE
6.1 Încurajăm întrebările, comentariile și solicitările privind această notă de informare și prelucrarea informațiilor personale.
6.2 Vă rugăm să trimiteți un e-mail către Responsabilul Local pentru Protecția Datelor:
7. MODIFICĂRI ALE ACESTEI POLITICI
Orice modificări pe care le vom face în viitor cu privire la această notă de informare vor fi postate pe site-ul nostru web și, de asemenea, vor fi disponibile prin (Contactați-ne):
• adresă: București Sectorul 5, B-dul Tudor Vladimirescu, nr. 45, etajele 4 și 5
Responsabil Protecția Datelor Alexandru Burugă
Verificați frecvent pentru a vedea eventualele modificări.
Ultima actualizare: 16.04.2021
Calitatea noastră este garanția dumneavoastră
Managementul calității conform standardelor ISO este un sistem organizațional care este bine integrat și consolidat în structura corporativă SYNLAB, al cărui scop principal este de a garanta satisfacția completă a fiecărei persoane care utilizează serviciile noastre. Atenția acordată solicitărilor clienților este realizată printr-o îmbunătățire continuă a fiecărei activități conectate la serviciul furnizat utilizând un sistem de calitate eficient și dinamic. Acest sistem a fost dezvoltat prin implementarea obiectivelor vizate, identificarea unor indicatori specifici de calitate care vizează monitorizarea oricărui aspect al diferitelor activități și analiza critică a diferitelor procese ale companiei; rezultatul este o planificare în timp util a intervențiilor pentru îmbunătățirea și sporirea eficienței structurii. Standardul ridicat atins de SYNLAB confirmă rezultatele obținute de-a lungul timpului și ne încurajează să ne îmbunătățim progresiv performanța, conștienți că procesul calității este o provocare constantă.
Laboratoarele SYNLAB SRL, parte a grupului pan-european synlab Holding GmbH, este furnizor de analize medicale de laborator activ în România încă din 2005, prezent în București, Iași, Cluj-Napoca prin trei laboratoare centrale și mai multe centre de recoltare, având parteneri în clinici și laboratoare din toată România.
Toate laboratoarele din grupul SYNLAB sunt acreditate conform ISO 15189:2013 și oferă o gamă extrem de variată de parametri de laborator (peste 5000), din care efectuează zilnic peste 1 milion de teste în domeniile: hematologie, hemostază, biochimie, imunologie, imunohistochimie, anatomie patologică, boli metabolice, hormoni, markeri virali, markeri tumorali și autoimuni, alergii, microbiologie, oncologie moleculară, genetică.
Metodele de lucru sunt validate internațional, iar laboratoarele din România sunt dotate tehnic cu aparate extrem de performante.
Laboratorul SYNLAB Iași funcționează în regim de garda 24/7, iar laboratoarele din București și Cluj funcționează de luni până sâmbătă.
Probele biologice recoltate în afara laboratoarelor sunt transportate de la centrele de recoltare proprii sau din clinici și spitale printr-o divizie de curierat intern, precum și prin servicii de curierat furnizate de companii specializate, în condiții de timp și temperatură atent monitorizate. Astfel, medicii și pacienții pot primi rezultatele analizelor uzuale în minimum o ora de la intrarea probelor în laborator, maximum 24 de ore.
Personalul medical din Laboratoarele SYNLAB este format dintr-un număr mare de specialiști, medici, biologi, biochimiști, chimiști și asistente medicale cu o vastă experiență, care oferă consultanță în domeniu, atât medicilor, cât și pacienților. Departamentul de suport pentru clienți oferă informații rapid tuturor celor interesați. Toate procesele de lucru funcționează după proceduri interne acreditate, care se referă la metodele de lucru în condiții obișnuite și de forță majoră, la metode de îmbunatățire și la acțiuni preventive pentru situații speciale.
Respectăm cu strictețe dispozițiile cuprinse în schemele de proceduri, precum și prevederile legilor, regulamentelor, ghidurilor, standardelor și instrucțiunilor emise de autoritățile competente, prevederile referitoare la procedurile de înregistrare/raportare a datelor, monitorizarea, auditului și inspecției.
Sistemele noastre electronice și aparatura de specialitate sunt periodic revizuite și prezintă o performanță consecventă. Acreditările specifice activității noastre de laborator sunt complete și la zi.
Vă stăm cu plăcere la dispoziție pentru informații suplimentare.
Obiectivele noastre
Satisfacerea așteptărilor și nevoilor clienților.
Nevoile și așteptările clientului, colectate prin instrumente de cercetare a pieței (de exemplu, chestionare) sau rapoarte spontane, sunt examinate, evaluate și, în funcție de pluralitatea clienților și de obiectivele programatice ale companiei, tratate corespunzător.
Respectarea cerințelor acreditării regionale.
Cerințele referitoare la acreditare, verificarea și actualizarea acestora sunt garantate de respectarea rezoluțiilor regionale relative și de îndeplinirea cerințelor de divulgare necesare.
Concordanță cu obiectivele și interesele grupului.
Obiectivele de calitate sunt definite și planificate pentru a garanta urmărirea lor reală și concordanța cu obiectivele strategice și instituționale ale grupului.
Respectarea cerințelor referitoare la activitățile de medicină de laborator, medicina muncii, diagnostic pentru imagistică, kinetoterapie și ambulatoriu și îmbunătățirea continuă a acestora.
Prin respectarea cerințelor de reglementare, obligatorii sau reglementate de autorități, controale de calitate, rezultatele auditurilor, planificarea activităților, furnizarea de resurse noi, utilizarea unor indicatori specifici pentru controlul celor mai relevante procese.
Controlul și revizuirea politicii de calitate și a obiectivelor acestora.
În timpul revizuirii periodice, cel puțin o dată pe an, este garantată o evaluare critică a politicii de calitate în vigoare pentru a evalua coerența cu cadrul strategic - organizațional, economic și legislativ care guvernează dezvoltarea activităților companiei.
Diseminarea și înțelegerea la toate nivelurile organizației.
Politica de calitate este răspândită la toate nivelurile organizaționale. Același lucru este prezentat și discutat cu diferiții colaboratori ai companiei pentru a le asigura înțelegerea și obiectivele.
Acreditare RENAR - Laboratoarele SYNLAB
Acreditare RENAR - Laboratoarele SYNLAB - Dr. Marinescu Dana Mihaela
Acreditare RENAR - Laboratoarele SYNLAB - Dr. Iacobescu Anca
Acreditare RENAR - Laboratoarele SYNLAB - Cluj
Acreditare RENAR - Laboratoarele SYNLAB - Iasi
Acreditare RENAR - Laboratoarele SYNLAB - Drobeta Turnu Severin
Suntem întotdeauna bucuroși să păstrăm legătura cu pacienții sau partenerii noștri.
Lasă-ne mesajul tău folosind formularul de mai jos. Alternativ, ne puteți trimite un e-mail la: info.ro@synlab.com
Call Center - 021.9087
Program
Luni - Vineri 07.00 - 20.00
Sâmbătă 08.00 -13.00
Sediul Nostru Central
Bd. Tudor Vladimirescu, nr. 45, sector 5, București
Email: info.ro@synlab.com
Program:
Lu - Vi: 09.00-17.00
SYNLAB - Europe's Number One Medical Diagnostics Provider - o rețea extinsă de servicii de laborator și o prezență consolidată a centrelor de recoltare în principalele orașe ale României
La baza acestei rețele și a dezvoltării sale viitoare stă forța motrice a unei strategii puternice - împărtășită tuturor celor 20.000 de angajați SYNLAB din întreaga lume și zeci de mii de colaboratori - care pune întotdeauna excelența medicală și pacientul pe primul plan. În continuă dezvoltare și o creștere puternică, SYNLAB este mereu în căutarea unor profesioniști din domeniul sănătății și medici/specialiști pentru laboratoarele și punctele de recoltare. Dacă doriți să vă alăturați echipei noastre, puteți verifica pozițiile disponibile, faceți o cerere online (vă vom contacta pentru mai multe detalii) sau să ne trimiteți CV-ul și scrisoarea dvs. de intenție la resurse.umane@synlab.com.
Vezi aici posturile disponibile
Trimite o cerere online: